Intézményünk fontos szervezeti egysége a Tanulást támogató Munkaközösség (Ttmk.), ahol elhivatott szakemberek - gyógypedagógus (pszichopedagógus), (gyógypedagógus) logopédus, fejlesztő pedagógus, pszichológus, két pedagógiai asszisztens - dolgozunk szoros szakmai együttműködésben.

Célunk, sérülésspecifikus szakmai és módszertani segítséget nyújtani az intézménybe felvett sajátos nevelési igényű, beilleszkedési, tanulási és magatartási nehézséggel diagnosztizált óvodás és tanköteles korú gyermekek és tanulók eredményes neveléséhez, oktatásához. Feladatunk az ő egyéni és/vagy kiscsoportos fejlesztésüket végezni.

Munkánkkal hidat képezünk a szülők, családok, gyerekek és a pedagógusok közt. 

A nevelést-oktatást végző intézményekben gyakran egyedül érzik magukat a szülők, családok, amikor gyermeküknél tanulási nehézséget vagy viselkedési problémákat jeleznek vissza a pedagógusok, vagy sajátos nevelési igényű (SNI), beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézség (BTMN) diagnózist kapnak a gyermekek a különböző szakértői bizottságoktól. A munkacsoportban dolgozó segítő, támogató munkát végző kollegák a családok, gyerekek mellett állnak azon nehézségek, krízishelyzetek esetén is, melyek váratlanul alakulnak ki.

Kiemelt figyelmet fordítunk az idejáró gyermekek egyéni szükségleteire, komplex sérülésspecifikus fejlesztő foglalkozásokon fejlesztjük a gyermekeket /tanulókat, támogatjuk előrehaladásukat.

Katolikus iskolánk fontos pillére a segítő, támogató szemléletmód, mellyel a felmerülő problémákat, nehézségeket kezeljük. 

A fejlesztések órarend keretében, kiscsoportban vagy egyéni fejlesztéssel külön, jól felszerelt termekben zajlanak.